Home > Zorgverzekeraars

> Klantgerichtheid en privacy

Klantgerichtheid en privacy

Een goed zorgaanbod met duidelijke communicatie is voor Roessingh zeer belangrijk. Klantgerichtheid staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. Wij zorgen er continu voor dat we de wensen van de cliënt in kaart hebben doormiddel van het uitvoeren van cliënttevredenheidsonderzoeken en hier vervolgens op inspelen. Middels voorlichtingen en communicatie uitingen proberen wij onze cliënten te informeren over Roessingh, het aanbod dat zij biedt en de laatste ontwikkelingen. Klik voor meer informatie op één van onderstaande onderwerpen.

Klanttevredenheid

Klachten en suggesties

Voorlichtingen

Cliëntenraad

"De kwaliteit van de zorg staat voorop."
Recensie zorgverlener via zorgkaart Nederland

Privacy

In verband met de behandeling van onze cliënten worden er administratieve en medische gegevens van de cliënt vastgelegd. Deze gegevens zijn alleen toegankelijk voor medewerkers die bij de behandeling van de betreffende client betrokken zijn. Deze medewerkers hebben een geheimhoudingsplicht. Wij gaan zorgvuldig om met deze gegevens en zijn verplicht de hiervoor wettelijk geldende regels op te volgen. Onze organisatie heeft deze regels uitgewerkt in een privacyreglement. Hierin staat vermeld hoe de cliënt van zijn/haar rechten gebruik kan maken.