Let op!

Mogelijk werken sommige onderdelen van onze website niet naar behoren. Voor een optimale beleving bekijkt u onze website het beste in Chrome of Firefox.

Jaarverslag 2021 Roessingh Concern

Geplaatst op 4 mei 2022

​Nadat 2020 bijna helemaal in het teken stond van COVID-19, hoopten we allemaal dat 2021 weer een normaal jaar zou worden, maar er werd wederom door COVID-19 veel van ons allemaal gevraagd.

Jaarverslag 2021 Roessingh Concern - 'Verankeren positie'

In dit jaarverslag leest u meer over hoe het jaar 2021 voor Roessingh verliep. Het was voor ons, net als bij iedere andere organisatie, heel anders dan hoe we dit in het jaarplan vooraf voor ogen hadden. Het gezamenlijk doel was wel het hele jaar duidelijk: deze periode samen goed doorkomen. Niet alleen in het werk wat we doen, maar ook persoonlijk.

Juist vanwege de lange duur van anders moeten werken en telkens moeten aanpassen zijn we ontzettend trots op de inzet die iedereen ook dit jaar weer heeft getoond. Dit is lang niet altijd makkelijk geweest. Samen hebben wij er ook dit jaar voor gezorgd dat wij onze patiënten en cliënten, onder de soms moeilijke omstandigheden, toch de benodigde zorg en aandacht gaven.

Bekijk de infographic met de samenvatting hier.

Bekijk het volledige jaarverslag 2021 hier.

Juliëtte Nijlant en Ronald Spanjers
Raad van Bestuur Roessingh Concern